Fiyat Araştırması

Belirli bir ürün veya hizmetin farklı satıcılarda, kanallarda ve bölgelerde ne kadara satıldığını karşılaştırarak analiz etmektir.

Image link

Fiyat Araştırması

Belirli bir ürün veya hizmetin farklı satıcılarda, kanallarda ve bölgelerde ne kadara satıldığını karşılaştırarak analiz etmektir.

– Ürün ve Rakip Tanımı

– Satış Kanalları Belirleme

– Rakip Ürün Fiyatları, Modelleri , Kampanya olup olmadığı

– Örnek Fiyat Tablosu

– Ortalama Fiyat ve Fiyat aralığı Belirlenmesi

Mes-Ar Araştırma olarak Fiyat araştırması yaparak Şirketinizin satışta hangi stratejiyi tercih edeceğinde  önem teşkil edecek veriler ve raporlar sunuyoruz.

– Maliyet/kar odaklı mı?

– Rekabet odaklı mı?

– Değer temelli mi ?

– Premium satış stratejisi mi ?