Mevcut Müşteri ve Potansiyel Müşteri Araştırmaları
Halihazırda şirketinizi tercih eden müşterilerinize daha etkin ve kaliteli hizmet sunmanız, memnuniyeti arttırmanız için veriye dayalı bilimsel çözümler üretiyoruz.

Mevcut Müşteri ve Potansiyel Müşteri Araştırmaları
- Halihazırda şirketinizi tercih eden müşterilerinize daha etkin ve kaliteli hizmet sunmanız, memnuniyeti arttırmanız için veriye dayalı bilimsel çözümler üretiyoruz.
- Kimin, neye, ne zaman, neden ve nasıl satın alma davranışı gösterdiğini anlamaya yönelik bir analiz sürecidir.
Bu analiz ile “ürünümü kim alır, neden alır, nerede karşılarına çıkmalıyım?” sorularına yanıt bulunur.
Mes-Ar araştırma olarak verileri analiz ediyor ve segmentasyon ediyoruz. Her segmente farklı stratejiler üretmeniz için sizlere veriye dayalı raporlar sunuyoruz.