Algı Araştırmaları

Halihazırda şirketinizi tercih eden müşterilerinize daha etkin ve kaliteli hizmet sunmanız, memnuniyeti arttırmanız için veriye dayalı bilimsel çözümler üretiyoruz.

Image link

Algı Araştırmaları

 Algı, insanların gerçekte ne olduğu değil, ne zannettikleriyle ilgilidir.

–  Hedef kitle markanı nasıl algılıyor?

–  Ürün/hizmet güvenilir bulunuyor mu?

– Diğer rakip markalara kıyasla konumun ne?

– Kriz sonrası algı ne yönde değişti?

Mes-Ar araştırma olarak algı araştırmasında çeşitli yöntemler kullanıyoruz.Burada sektörel değişikliklere göre Şirketiniz için en uygun olan yöntemi tercih ediyoruz.

Kullandığımız araştırmalar ise Anket, Odak Grup, Birebir Görüşme, Online yorum analizi, Algı Harita çizimi olarak 5 seçenekten oluşuyor.

Mevcut müşteri havuzunuz ve potansiyel müşteri havuzunuza en gün yöntem ile Algı araştırmanızı yapıyor Şirketinizin algı yönetimine güç katıyoruz.