Fiyat Araştırması
Belirli bir ürün veya hizmetin farklı satıcılarda, kanallarda ve bölgelerde ne kadara satıldığını karşılaştırarak analiz etmektir.

Fiyat Araştırması
Belirli bir ürün veya hizmetin farklı satıcılarda, kanallarda ve bölgelerde ne kadara satıldığını karşılaştırarak analiz etmektir.
– Ürün ve Rakip Tanımı
– Satış Kanalları Belirleme
– Rakip Ürün Fiyatları, Modelleri , Kampanya olup olmadığı
– Örnek Fiyat Tablosu
– Ortalama Fiyat ve Fiyat aralığı Belirlenmesi
Mes-Ar Araştırma olarak Fiyat araştırması yaparak Şirketinizin satışta hangi stratejiyi tercih edeceğinde önem teşkil edecek veriler ve raporlar sunuyoruz.
– Maliyet/kar odaklı mı?
– Rekabet odaklı mı?
– Değer temelli mi ?
– Premium satış stratejisi mi ?