Gizli Müşteri
Halihazırda şirketinizi tercih eden müşterilerinize daha etkin ve kaliteli hizmet sunmanız, memnuniyeti arttırmanız için veriye dayalı bilimsel çözümler üretiyoruz.

Gizli Müşteri
Gizli müşteri (diğer adıyla mystery shopper) yöntemi, bir işletmenin hizmet kalitesini, çalışan performansını, mağaza düzenini veya müşteri deneyimini gerçek müşteri gibi davranarak test etme yöntemidir.
Özellikle:
- Perakende mağazalarında
- Bankalarda
- Otellerde
- Restoranlarda
- E-ticaret platformlarında
kullanılır.
Mes-Ar araştırmanın şirketiniz için Gizli Müşteri uygulamasını yapma amaçları ;
– Hizmet kalitesini ölçmek
– Standartlara uyumu kontrol etmek
– Eğitim ihtiyaçlarını belirlemek
– Rakipleri analiz etmek
– Gerçek müşteri deneyimini görmek
Şirketiniz ile kriter belirleme (Form hazırlama) süreci sonrasında gizli müşteri uygulaması yaparak kriterlerin seviyesini belirliyoruz.
Form hazırlama sürecinde kullanılan ölçek bilimsel altyapıya sahip olacaktır.
Örnek bir formumuzu özetle sizinle paylaşmak isteriz;
ÖRNEK FORM
- Karşılama
- Ürün bilgisi
- İlgi ve Danranış
- Temizlik ve Düzen
- Sayış Süreci
- Kapanış