Gizli Müşteri

Halihazırda şirketinizi tercih eden müşterilerinize daha etkin ve kaliteli hizmet sunmanız, memnuniyeti arttırmanız için veriye dayalı bilimsel çözümler üretiyoruz.

Image link

Gizli Müşteri

  • Gizli müşteri (diğer adıyla mystery shopper) yöntemi, bir işletmenin hizmet kalitesini, çalışan performansını, mağaza düzenini veya müşteri deneyimini gerçek müşteri gibi davranarak test etme yöntemidir.

    Özellikle:

    • Perakende mağazalarında
    • Bankalarda
    • Otellerde
    • Restoranlarda
    • E-ticaret platformlarında
      kullanılır.

    Mes-Ar araştırmanın şirketiniz için Gizli Müşteri uygulamasını yapma amaçları ;

    – Hizmet kalitesini ölçmek

    – Standartlara uyumu kontrol etmek

    – Eğitim ihtiyaçlarını belirlemek

    –  Rakipleri analiz etmek

    – Gerçek müşteri deneyimini görmek

    Şirketiniz ile kriter belirleme (Form hazırlama) süreci sonrasında gizli müşteri uygulaması yaparak kriterlerin seviyesini belirliyoruz.

    Form hazırlama sürecinde kullanılan ölçek bilimsel altyapıya sahip olacaktır.

    Örnek bir formumuzu özetle sizinle paylaşmak isteriz;

    ÖRNEK FORM

    • Karşılama
    • Ürün bilgisi
    • İlgi ve Danranış
    • Temizlik ve Düzen
    • Sayış Süreci
    • Kapanış